.

asså gosh , inte skrivit på ååår och dar!
men nu ska det bli ordning på det , jag svär.

dagen va med bästa anja och emma , jag sov över hos anja tillsammans med emma där från igår , asså jag vet inte hur jag ska förklara så ni fattar bra , men i alla fall , eftersom vi bor i en liten stad va de ju folktomt klockan 2 på natten , för då hoppa vi ut i snön och kylan och gick till kyrkogården för att se vad som hände , men vi bara skrämde varann så alla skrek och bara sprang därifrån till slut och vi som är sådana fegisar gömde oss för de få bilar som kom och grejs , asså haha , fail. men vi hade jättekul i alla fall , vi somna inte förrän halv 5 på möran. :)

jag åkte hem typ vid 2 idag , sen har jag lyssnat på musik och sen spelat xbox och nu sitter jag här och är inne på en massa sidor och stör mig på brorsan och hans kompis oskar som har ett band som heter edgy , rätt bra faktiskt , bara väntar på deras genombrott , de håller på och stampar takten i golvet så jag håller på och blir en ko.

jag längtar verkligen till typ tisdag elr måndag för då får jag paket från cdon.com! största bästa kungen eminems skiva curtain call och madonnas celebration , plus två av mina favoritböcker kommer att dunsa ner i brevlådan och bara vänta på att läsas/lyssnas på. ;)

nej nu ska man väl ta hand om sin stad på cityville på facebook.

puss , Hanna Kanelbullen NilssoNNN

bilder kommer nån annan gång , jag är för lat för att göra det nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0