The Day

Idag va det kul ! Förutom på svenskan, men det är ju ingen överaskning precis.

Suddkriget fortsätter! Mitt extra sudd (används för speciella ändamål) är bara halvt nu! Får köpa nytt ^^
Killarna har också gett mig ett nytt smeknamn.. Passar inte mig men de vägrar lyssna -.- Dumma jag som glömde var min penna va.. -se det nya namnet längst ner-

Va nere på the Sunny City med Anja also..<3 Den uppenbara destinationen: Direkten.
Gud va braa att jag känner några som säljer dricka i skåpen! Mumsich!
Btw, var köper man 10-pack med Coca Cola? (Får ju snart barnbidraget!)
Hehe..

Ska nu gå upp och kolla på Gustav när han spelar The Saboteur på xboxen!

Ha de gött!
 Hanna 'Senil' Nilsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0