Nu är det dags för fredagsmys! ^^ <3

Hejhej, det va inte igår! Haha skoja men jag skrev ju inte igår så det är ju sant.

Idag va jag i skolan som vanligt. Typ normal dag förutom att vi har en 2 h 40 min lång håltimme, men
det är ju bara bra. Va nere på 'Sagolika' Sunne med Anja då, köpte såklart
massa godis! Men på slutet av dagen va ju alla aströtta och ville bara hem, men
NO är ju den sista lektionen så det va ändå tråkigare än det skulle ha varit.

Men gött med studiedag på måndag! Tredagars-helg är ju precis vad man behöver just nu (!).

Här kommer föressten en länk till min spelningslista på spotify! Det är ju så bra! <3
Hannas <-- Snyggt namn - Vet (: haha

Här kommer några snygga bilder på Taylor Lautner (som varg också)! Dregelvarning! (inte direkt för vargen, men ni som är djurälskare..)








































Ooh, det va snygga bilder det ! <3 *dregel*

Ska gå nu!

Hejdå! <3

Hanna '98' Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0