Inte Bra..

Vaknade i morse vid klockan 5 SJÄLVMANT! Fick en chock när jag kolla klockan, jag brukar ju ha problem med att komma upp tidigare än 8. Låg sedan där och frös (jättekallt i rummet, sängen står ju jämt vid fönstret och så) tills jag somnade om men när jag väcktes av väckarklockans hysteriska pip några minuter senare (45 minuter exakt) så va jag sjuk. Ont i halsen och även om man inte trodde det va möjligt, blekare än vanligt. Så nu sitter jag här och ser sjuk ut och ser inte fram imot en dag med datorn, Tv, xbox och böcker (host).

Väntar på att Civilisationen ska börja logga in på Facebook också, har ju dötråkigt jämt nu. Mamma lovade mig att jag kan få installera Sims på den här datorn bara idag så jag inte blir helt asocial med min lika sjuka och skröpliga bror som också är hemma och istället bekanta mig med nya simmar i kvarteret. Får se hur långt jag kommer med min nya familj. (:

Ah ja, ska nu gå upp till min älskade xbox och döda några Nazister i the Saboteur.


Hej svejs ! <3

Hanna 'den skröpliga Senila' Nilsson








Ska nog ta och gå in på cdon.com också, måste ju ha Eclipse så fort som möjligt!
New Moon kommer ju snart på posten också (tack snälla FRIDA!), då ska jag frossa i Taylorbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0