Hurra! <3

Rävungen va här igen! Vi bjöd honom på en massa korv och han har varit kvar på tomten i nästan 3 timmar!
Kul om han kommer förbi ibland. (:

Va med Erika också och hon blev alldeles till sig inför räven..! Haha men det blev jag också första gången.
Har tyvärr inga bilder på den i datorn men den är jättesöt!

Gud va mycket jag skriver om den egentligen! Fast det är väl för att det inte har hänt något annat än det ;P

Haha!

Jag vet inte vad jag ska skriva.. Den här dagen var som vilken annan som helst i alla fall!

Går nu! Orkar inte lägga in bilder så det blir bara en på twilight, jag har lagt ut den förut men jag älskar verkligen den här bilden på RPattZ! <3

Hejdå och Kram!

Hanna '98 Senil' Nilsson



FIIIIIIIIIIIIIN!!!!! <3333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0