hej igen! ^^ <3

Hej!

Hann inte skriva igår när jag kom hem.. Men nu skriver jag istället!

Idag har varit bra, vi har fått nya scheman. De var nästan identiska med dom gamla men ändå.
Vaktmästaren på Frycke som ser ut som en tomte får stå ut med att jag sjunger julsånger när jag ser han. Annars har han ingen humor. hahahahahah

Va med Anja sen också..! :D <33 Askul som vanligt fast jag va tvungen att åka hem värsta tidigt.
När vi precis kommit till Anja och hade värmt Billys och allt så såg Anja att några ur våran klass gick förbi och då gick vi ut och fick värsta damp (särskilt jag) och skrek efter dom. haha

I Måndags åkte jag till Göteborg alltså. Katta vänta på centralen och det va jättekul att träffa henne igen! :D Först hjälpte hon pappa och mig att hitta till vandrarhemmet och sen gick vi och åt mat. Kattis bor ju i Göteborg så hon vet var alla bra resturanger finns. Och den Indiska resturangen Bombays (ligger på hörnet bredvid 7-eleven på Järntorget) mat är verkligen Magnifik! Jag har aldrig ätit så gott förut..! Haha inte ofta jag skriver om resturanger, men den här är ett måste!

Måste gå nu för Gustav ska ha datorn och föressten ska jag äta mat, bacon. Mums!

Lägger in några bilder också (:


Hejdå och kram..! <3

Hanna 'den Senila 98an' Nilsson



Fina Katta! <3


Köpte i Göteborg.


Och hon gör det igen.. Den här gången på Mtvs VMA gala 2010.


Köpte också i GbG.


Anja, du är den finaste..! <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0