hah..!

Okej, jag erkänner. Jag orkade inte hålla mig borta från
bloggen 3 dagar till! Va tvungen att gå in nu, efter bara 14
timmar. Fast det är ju bra för då har ni en massa
bloggande att se fram imot! ^^

Jag har bara varit vaken i en timme så det finns inte särskilt mycket att skriva om.
Fast igår va jag med Erika (även kallad E.T) och det va kul. Vi va tvungna
att träna på SO-provet på tisdag, vilket va typ Absolute Tråk men sen föreslog
Erika att vi skulle spela xbox (! Det har hon aldrig gjort förut men när jag fråga henne
om det så sa hon att hon inte hunnit för jag har alltid sagt det själv. Jaa, det är ju sant sa jag då.) fast om sanningen ska fram så spela vi inte det
sen för jag hade inte lust. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Vad har hänt?! :o Tänker ni säkert (not) men alla xbox-älskare når någon gång en punkt
då man spelat så mycket att man inte orkar att spela det på några dagar. Djupt sagt antar jag men
shit the same.

Finns inte särskilt mycket mer att skriva nu. Så Hejdå!

Kram också! <3

Hanna Nilsson


Precis! Power to me !


Kommentarer
Postat av: Em

2010-09-25 @ 14:36:28
Postat av: Em

GILLAR BILDEN! :D<3

2010-09-25 @ 14:37:31
URL: http://emmaharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0