funny funny ! ^^

Va med Emma idag! Är med henne nu rättare sagt. ^^
Vi har kollat på Vampires Suck och the Last Song (med Miley Cyrus). Vi hinner med det för
mina föräldrar är i Karlstad och jag blir hämtad 9. Om 2 minuter alltså..

Jag vet - Det här utlägget är BOOORING..! Men jag är trött och så har jag
nästan grina till Last song. Gud vilken sorglig film det är alltså! Fast jag koncentrera mig inte alls på den, spela spel på Ema mobil typ halva filmen och så.. Men jag fick tårar i ögonen ändå! DÅ är det en sorglig ch gripande film! ÄVEN om man är hyperkänslig som jag! :O (Otroligt!)

Okej, men orka lägga ut nåt mer ikväll! Em sitter och grinar i soffan också så jag känner mig lite skyldig att jag bara sitter vid datorn och inte ens ser klart på filmen.

Bye bye ! <3

Puss på er ! ;*
(Första gången jag skriver det!)


Hanna 'Senil Röd Nille Rut' Nilsson


PS. Har ni märkt att jag skriver allt jag blivit kallad för under dagen på underskriften? haha Röd (Ems smeknamn på mig) uppstod för att när Daniel råka peta mig i ögat imorse så blev jag asröd i ansiktet OCH i ögat. hahahahah Rut för att det är mitt andranamn och jag sa att det var det till Kevin i min franskaklass och då kalla han mig det hela vägen hem i bussen. D.S

Bara tar några bilder från google (som vanligt typ).




Syggingen Jacob!


HAHA!







Och så kommer det en ASSNYGG bild på Edward Cullen som Emma och jag hitta ! ;O <333333333333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0