F*n! -.-

Glömde ju skriva igår.. Vilken dret! Som tur va hände ingenting särskilt.

Hade ordentligt Fredagsmys i alla fall!
Först kom jag hem och då satt jag vid datorn, sen gick jag och
lyssna på musik, kolla när Gustav spela the Saboteur och gick
sedan till datorn igen och då kom
mamma hem och då gick hon upp och kolla när Gustav
spela Saboteur och då satt jag vid datorn i ett par timmar till sen gick jag och läste ut boken jag läste
och då gick mamma och gjorde hamburgare så det åt vi och sen gick jag upp och spela the Saboteur och då kom
Gustav och så fick han spela och jag kolla på och då kom mamma och kolla på tillsammans med mig
och sen ville mamma kolla på film och då sa jag; Gudfadern! Och då kolla vi på den
och sen kom pappa hem och så kolla han också på filmen och när den va slut var jag astrött men då gick jag och spela piano och sen gick jag och gjorde i ordning mig och så la jag mig.

Hinner med mycket på 8 timmar! ;D

Haha jag skrev rätt så mycket i en mening men jag orkar inte skriva på nåt
annat sätt idag. (:

Ska gå!


Hejdå och kram! <3 (skriver alltid det ju XD)


Hanna Nilsson


Lägger in några bilder på älsklingen Buster! ;D <33








Puss på dig Buster! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0