^^

Smarta jag lägger ut när jag precis gått upp.. Det har typ inte hänt någonting än ju..!
Fast jag ska ju till Göteborg på Måndag så jag vill skriva lite innan jag åker iväg från datorn..<3


Jag har typ tråkigt nu så här kommer några låtar som jag tycker är jättebra..!


B.O.B feat. Hayley Williams - Airplanes
Muse- Undisclosed Desires
Professor Green feat. Ed Drewett - I Need You Tonight
Jennifer Lopez - Jenny From The Block
Eminem - Not Afraid
Rihanna feat. Eminem - Love The Way You Lie
Paramore - Decode
Miley Cyrus - Can't Be Tamed
Lady GaGa - Fashion
Lady GaGa - Alejandro
999 - Nasty Nasty
Diana Vickers - Once
La Roux - Bulletproof
Cheryl Cole - Fight For This Love
Eliza Doolittle - Skinny Genes
Melanie Fiona - Monday Morning
Ke$ha - Blah Blah Blah
Leona Lewis - Happy
Katy Perry feat. Snoop Dogg - California Gurls
Katy Perry - Teenage Dream
Jay-Z - 99 Problems
Nelly Furtado - All Good Things (Come To An End)
P!nk - Funhouse
Twilight - Bellas Lullaby
Pixie Lott - Gravity


Det va några bra låtar ! ^^

Ska gå nu..!
Hejdå !

Hanna Nilsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0