!

Igår va Mamma och Gustav på en konsert (jag skulle också ha följt med om jag inte va sjuk) och på vägen hem körde de på en Älg! Alla klarade sig bra men våran älskade bil GGJ-525 är bara skrot.. :'(
Älska verkligen den bilen. Det va både ambulans, räddningstjänst och polis där berättade mamma.
Jag själv var inte där, för jag skulle precis lägga mig när mamma ringde. Jag ville såklart följa med men jag va så trött att jag säkert skulle somna på vägen dit..

Ah ja, (gud va mycket jag skriver det..?!) Idag va mormor här. Vi var ute och plockade Lingon och då hitta vi jättemycket kantareller! Mormor fick dom av oss.

Annars har jag bara varit inne på datorn hela dagen.. Köpt en massa saker till Happy Island på Facebook. Alla som har det adda mig som vän och skicka förfrågan om vi ska bli grannar!
Min moster Kattis är på level 40 på det (!).

Gud vilken abstinens jag  har efter -Sims 3- !! Imose låg jag och tänkte på vad jag skulle göra med min familj, systrarna Alice och Lauren Nilsson.. Men jag orkar inte berätta mer om dom än att det var den familj som det gått bäst för av alla familjer jag gjort på the sims, vilket är många.

Saknar dom..! xD <3


Måste gå nu :(

Hejdå på er !

Hanna 'Sjuk Sims-älskare som är Senil' Nilsson




Alice och Lauren..<3









Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0