;D

Åker till Göteborg imöra då! Ska bli riktigt kul för då ska jag träffa Katta och så ska jag shoppa!
Två av mina favoritsaker alltså. ;)
Kommer inte skriva på bloggen på ungefär 2 dagar heller, men det hoppas jag går bra. Kommer ju börja blogga på Tisdag igen!

Idag har jag och Gustav mest såsat framför xboxen, vi har spelat The Saboteur (som vanligt).

Gustav ska också börja lära mig spela mer piano! Jag vill så gärna
kunna spela Bellas vaggvisa från Twilight, det är mest därför. Men det är
ju roligt att kunna spela lite annat också. Igår fick jag till ex. lära mig valsen från Gudfadern.
Askul att kunna den ju! Slänger in en bild på noterna till Bellas Vaggvisa också, hitta på google.

Igår va jag hos mormor ett tag och sedan åkte jag och mamma hem och så kolla vi på film, Number 23. Väldigt annorlunda film, men väldigt bra ändå och jag har velat se den i evigheter, Jim Carrey är ju en av mina favoriter.

Måste faktiskt gå nu. :/

Hejdå! <3

Hanna Nilsson





*kramizar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0