Valet och annat (:

Idag är det alltså val här i lilla Sverige. Är ju inte
särskilt insatt (det är rätt så tråkigt med politik enligt mig) så det enda jag verkligen
ser fram imot är att vi äntligen får slippa all denna reklam överallt och det faktum att man äntligen får
läsa om nånting annat än valet i tidningen! Hallelujah!

Mamma och Pappa ska snart åka iväg till min gamla skola som assisterar som vallokal och rösta.
Tänker absolut inte säga vilka de ska rösta på, men själv är man ju socialdemokrat.
Broder Gustav har hittat ett test på internet som jag ska göra sedan, det är vilket parti man borde rösta på och vilket parti man verkligen INTE ska rösta på. Kul! Lägger ut mitt resultat sen.


Idag har jag bara spelat xbox, varit på datorn och klippt gräsmattan. En händelselös dag helt enkelt.
Det enda jag stör mig på är detta tidigare nämnda oändliga flöde av reklam inför valet!
När jag lyssna på radion samtidigt som jag klippte gräset var det minst 15 olika reklamer för socialdemokraterna!
Överdrivet! Visst, vi fattar att de vill att vi ska rösta på dom, men det är jobbigt när man ska
påminnas hela tiden!



Eftersom jag är inne på facebook typ hela tiden nu för tiden, får jag ju VÄLDIGT många epostmeddelanden.
Igår hade jag tagit bort alla nya meddelanden men när jag gick in igen imorse hade jag 136 nya från Facebook! :O Och exakt samtidigt som jag skrev den förra meningen så fick jag ett till.
Nu när jag gick in igen 4 timmar senare hade jag 39 och nu en timme senare har jag 45. Jobbigt!

Snälla ni, gå med i gruppen Edgy på facebook! Det är min broder Gustavs bands grupp.


Ska gå nu !

Hejdå! <3

Hanna 'Senil' Nilsson




Vad föreställer den egentligen ? Ser lite ut som en glad gubbe men det är svårt att veta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0