Zzz.. *GÄSP* Trött.. Zzz.. Oj, måste vara vaken.. Zzz.. (kommer äntligen hem) SOVA!!! ZZZZZZ...

Det är ungefär så mina dagar ser ut.
Jag är konstant trött och vill bara sova sova sova..
Det är därför jag längtar så till höstlovet nu!
Då ska jag sova till klockan 12 på dagen och lägga mig 3. Perfekt enligt mig. :)

Det som är hemskast är att jag aldrig uppdaterar bloggen.
Igår tänkte jag göra det men mamma tog då inte med datorn hem från jobbet.

Okej , bara så ni vet så sitter jag och gäspar nästan käken ur led, och klockan är inte ens 9 än! Zzz

Jag lovar att uppdatera bloggen mer snart!
Det här blir typ 5 gången jag lovar det men nu menar jag det verkligen !

Nu ska jag gå och lägga mig (!!!!)

God natt sötnosar ;*<3333

                     
                 XOXO

                      Hanna 'Den trötta Kanelbullen som är en senil 98' NilssoNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0