Vad jag ska göra..

Blir inget videoinlägg idag för jag hinner inte.. :( Men nån annan dag lovar jag att det blir !

Mamma , pappa och Gustav är i Karlstad nu för mamma ska köpa möbler till hennes nya lokal.
Så jag är ensam hemma!
Jag har bara slappat idag , vilket är obligatoriskt första dagen på ett lov.

Fast ikväll så ska jag och familjen till min kusin Jorrun och fira att hon fyllt år. 
Det ska bli kul , inte träffat henne på länge !

 Jag har inte särskilt mycket att säga..
Jo , jag har kommit på sista banan på Simpsons spelet nu !
Jag trodde den förra banan var sista men det var den alltså inte.

Ah ja , ska nog gå nu ! 

Bye bye! ;* <3

          XOXO

                Hanna Kanelbullen NilssoNNN 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0