TJO!

Idag va det orientering vid vintertorp för alla sjuor på Frycke. Typ boring trodde jag att det
skulle va men Anja och jag gick med Kevin och Madde och då va det typ askul! Kevin är typ roligaste.. Ever !

Fast när vi alla hade gått ett tag så upptäckte Anja att hennes mobil va borta (!) så då gick hon och jag och letade efter den och Kevin va så himla snäll att han tog vårat startkort och så gick han och Madde till alla kontroller vi inte hade varit till än och märkte av på vårat kort också! Snacka om gulligt gjort alltså..

I alla fall, Anja och jag letade efter mobilen i en timme utan att hitta den och då tyckte vi att vi va tvugna att gå tillbaka så då gjorde vi det tillsammans med Emil och Erik som vi gick med när vi letade. Vi trodde att vi va sist dit men vi hitta inte Kev elr Madde nånstans så när vi var på väg till parkeringen vid spa där Anjas pappa skulle hämta oss så kom plötsligt Kevin och Madde gåendes! Så allt ordnade sig.

Sen fick Anja och jag skjuts till Coop så då köpte vi mat och sen gick vi hem till Anjas mamma, sen va vi tills bussarna kom.

Det va typ min dag. Kanelbullens dag!


MUMS!!


Kram och Hejdå! <3

Hanna 'Senil Han Kanelbulle' NilssonNNNNNNNNNNNNNNNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0