TJO!!!!! ;DDDDDDDDDDDD <33

Nu är det dags för fredagsmys..! Är hemma hos Ellinor i Ämtervik, vi åkte
tåg hit efter skolan. Erika är också här.
Det är första gången jag är här men det är verkligen ett JÄTTEFINT hus de har ! Grejer
överallt men who the fuck does care ?!

Jämt nu är jag lite osocial för Ellinor och Erika har gått ut för att mata Ellinors kaniner.
De sa att det gick bra att jag sitter och skriver här på bloggen så det är lugnt hoppas jag.

Sen när jag kommer hem så ska jag äta mat och dricka coca cola !! Bästa ever !

Nyss kom Ellinors lillebror Sixten (han är ju lika gammal som mig!) och fråga om jag skulle äta här.
Pinsamt för jag är ju helt ensam här uppe ! Hahaha

Måste få säga att jag verkligen gillar Ellinors pappas dator (det är den jag skriver på nu) för den har värsta skarp bild och goa tagneter. Höhöhö!!!!!!!! ^^P

Nu är jag lite dampig ..!

Nu kom min mamma !

Hejdå och kram !! <3

Hanna 'Senil Nille' NilssoNNN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0