StudieDag ! ;DD<3

Idag är vi lediga från skolan!
Studiedag och jag hade planerat att sova typ hela dagen men det visade sig
att mamma inte visste att jag hade studiedag, så hon väckte
mig klockan halv 7 på morgonen. (!) Så jag förklarade väldigt snällt (för att vara jag när
jag precis blivit väckt) att jag hade sovmorgon. Mamma sa förlåt men sen - kunde jag
inte somna om. Så jag gick upp klockan 7 idag! :O Gaaaaaaaaaaaah på mig som inte ville sova mer !!

Idag har jag bara varit på datorn och läst i min bok. En riktig slappardag trots den vansinniga väckningstiden.

Nu ska jag kolla på alla roliga bilder Anja lagt ut på mig på facebook! ^^ kom ihåg att kika in på anjjajohansson.blogg.se ! <3

Kom i håg att adda mig på msn ! [email protected]
Glöm inte heller att fråga om mitt mobilnummer på facebook. Adda mig där med om du inte gjort det än ! <3

Hejdå! :)

Hanna NilssoNNN



Em och Jag ! <33

Har ingen bra bild på mig och Anja just nu .. :/ <3 Men det kommer upp nån gång xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0