Hejsan :)

Ni vill väl veta varför jag inte skrivit här på bloggen och det är för att jag inte haft tid och så har det inte hänt särskilt mycket som jag kan skriva om.

Men i alla fall, det har faktiskt varit en toppenbra vecka.
Egentligen skulle jag vilja skriva om allt bra som hänt men det kan jag inte än, vi får vänta och se ..

Jag har i alla fall varit med sötnowsen Anja. ;) <3
Fattar du vad jag menar Anja ? xd hihihi.. puss ;D<3

Jag har spelat mycket xbox den här veckan för jag fick låna Simpsons The Game av Kevin.
Det är jättekul och tack vare att jag nörda i flera timmar igår är jag på sista banan ! =D

Bananer, i Pyjamas, dom kommer två och två..
Nej ra men tänker alltid på den låten när jag tänker på bananer.. xD

Är det så för er också ? Att när ni tänker på en särskild sak så tänker man på något annat som egentligen inte alls hör ihop med det man först tänkte på ? Och att man alltid tänker på samma sak så fort man tänker på första saken ?
Okej, svårt att förstå frågan men ah ja.. ;P

När jag tänker på älgar till exempel så tänker jag på granar och så blir jag alltid inne i den där låten från djungelboken, Va nöjd med, allt som livet ger , med allting som du kring dig ser.. HAHAHA!

Och alltid när jag tänker på att raka benen tänker jag på Mariekex och sommar, persikor och lila nagellack. Weird.. xd

Det finns ju såklart tonvis med fler saker jag tänker på så här men jag tror ni inte vill läsa alla.. ;)

Ska kolla runt lite på bloggar nu!

Besök rosetter.blogg.se , ingen aning vem hon är men det är en bra blogg. :)

Puss och Kram ! ;* <33

Hanna 'Kanelbullen' NilssoNNN


Exakt den nyans jag tänker på ! xD




Haha ! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0