Salut ! ;D

Idag vare ju äntligen fredag och nu har jag höstlov! ;D
Gött de
!

På Fredagar har vi ju håltimme i 2 h 40 min och den här gången (och nästan alla andra gånger) va jag med Anja.
Vi gick ner på Sunne och va på Direkten typ 3 gånger, xD. 
Jag köpte en ny mössa också , en grå Bad Hair Day som är från MUG. Snygg!

Jag kom på nu att ni inte vet vilken klass jag går i ! ;o Så nu får ni veta lite om den ;

Klass 7f1 Fryxellska skolan 

Hanna N (Jag)
Anja
Erika
Eric
Hannah V
Klara
Sara
Anton K
Anton L
Adam
Marcus
Emil J
Emil N
Pontus
Saga
Isabelle
Sofia
Ellinor
Micke
Alex
Daniel
Gabbe

*Jag skriver inte efternamn på alla för jag tror dom inte skulle bli så himla glada då.. ^^

JÄTTEBRA och ROLIG klass! ;DDD <33333


Nu ska jag typ gå.. :)

Puss på er Happyfaces ! ;** ^^ <33

    XOXO

Hanna 'Kanelbullen Senil 98 Nille Snille' NilssoNNN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0