Lite Uppgraderingar..! <3

Eftersom jag inte lagt ut något dom senaste
dagarna (Sorry att jag tjatar om det men när jag har dåligt samvete kan
jag inte sluta tänka på det! Typ som när jag råkade förstöra Anjas mammas 
lampa.. Förlåt igen Anette!) så tänkte jag att jag ska uppgradera er lite grann om vad som har hänt, typ igår.

Igår va det Mârten och då gick jag med Erika!
Vi började gå 12 och gick oavbrutet tills klockan va typ 3, för då gick vi hem till min
mormor och vila oss lite.
Sen gick vi ner igen och då gick vi och åt pizza på Pizzeria City, sen skulle typ Erika åka
hem (klockan va typ vid 5) så
då gick jag till bibblan och träffade Anja och Emma och då satt vi och pratade med
Stefan ett tag, sen gick vi till tivolit och där träffade
vi Theres och Kevin och då ville Kevin att vi skulle åka Joyride med honom och
då gjorde vi det typ 2 gånger sen va jag tvungen att gå tillbaks till
mormor (klockan 6) och sen när jag
kom hem hann jag bara att bättra på sminket och läsa lite i
Systrar i Jeans - tredje sommaren sen var vi tvungen att åka upp till Sunne
igen för min granne hade fixat biljetter till typ en föreställning som heter
Liket som Visste för Mycket som började klockan 8 och den slutade 11 så när vi hade åkt hem så va jag jättetrött fast jag hade fått New Moon med posten eftersom jag hade
prenumererat på FRIDA så då kolla jag på den istället och sen gick jag och
la mig 2 på morgonen och sen sov jag som en sten (stock, sandkorn, grässtrå - you name it) tills
klockan va halv 12 för då kom mamma och väckte mig (...) så då gick jag och satte mig
här vid datorn och har varit inne på facebook ett tag och nu sitter jag här och skriver i denna blogg.

När Er, El och jag hade varit och gått ett tag på mârten så ringde plötsligt Em (eller va det An?) och sa att jag var TVUNGEN att komma till Lindex så då skyndade jag mig så mycket jag kunde och när jag kom dit så hade Em och An köpt varsin peruk (!). Em hade en blå och Anja en rosa. Anja passa jättebra i sin faktiskt! ;O De ville att jag skulle köpa en röd så det gjorde jag och sen gick vi runt i våra peruker ett tag men sen tog Anja och Em av sina, så då gick jag runt i den själv (hahahahahhaah) och alla glodde på mig som f*n! Jag fick nästan skrattanfall! Sen träffade jag
en massa av mina klasskompisar och de bara; Va f*n har du gjort med håret?!
Och jag bara; Det är en Peruk!!
HaHa!

Jaa, det va det.

Hejdå och puss på er ! ^^ <3


Hanna 'Senil' Nilsson


P.S glömde ju skriva vad Anjas Blogg heter igår!
http://anjjajohansson.blogg.se/


<3333333333333


Längst bak; Tibby
Längst till vänster längst fram: Bridget
I mitten: Carmen
Längst till höger: Lena


Lena, Carmen, Tibby och Bridget <3333333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0