Lite allt Möjligt :) <3

Idag har jag varit med Kevin och Anja. I skolan alltså! Hehe..

Emma och alla andra åttor har varit på orientering idag så det va bara
Kevin, Moa, Theres och
jag i bussen idag. Det va såklart kul ändå!

Eftersom Kevin och jag damp - smsar till varandra hela tiden och han alltid skriver att vi ska komma till a-korridoren så börjar det kännas som Anja och jag följer efter 7a1.. Haha! Fast skit the same.


Här är alla bloggar jag följer och några roliga sidor du borde gå på;

Bloggar

anagina.blogg.se <-- flera gånger per dag och har blivit framröstad till sveriges roligaste blogg

blondinbella.blogg.se <-- jag är inte inne alls ofta på hennes så jag vet inte

rosetter.blogg.se <-- skriver nästan varje dag fast just nu är hon på malta

maddeolssonnn.blogg.se
<-- skriver ungefär två gånger dagligen

emmaharaldsson.blogg.se
<-- skriver nästan varje dag

fiem.blogg.se
<-- skriver ibland

ellinorsoljemo.blogg.se
<-- Skriver nästan flera gånger per dag

hej.blogg.se
<--- Skriver inte särskilt ofta och inte sååå rolig..

anjjajohansson.blogg.se
<-- Skriver typ aldrig, högst typ en gång på två veckor :/ skärpning Anja !

oliviabrostrom.blogg.se
<-- har inte skrivit på väldigt länge

designandmakeup.blogg.se
<-- om du behöver en design till din blogg


Sidor

skratt.se

raggningsrepliker.se


grr.se
<--- Fräckisar

hej.nu
<-- bara för att det är så dumt xDD


Det va några bra bloggar !

Ska gå nu !

Hejdå och Kram ! <3333

Hanna 'kanelbullen Senil Nille' NilssoNNNNNNNNNNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0