höhöhö.. ^^

Som ni säkert märkt har det inte varit särskilt många bilder på
sistone. Ska börja lägga ut det igen, jag har bara inte vetat vilka bilder jag ska ta.

Idag va det skola och typ inget särskilt hände. Vi har börjat med kemi, det är det enda. Det verkar roligt, så ser fram mot att börja med det.

Så här är det, Erika min kompis har skaffat en blogg och jag ska hjälpa henne lite med den via telefon så det här blir ett väldigt kort inlägg. Föressten heter den erikathyberg.blogg.se ! ;D <3

Måste gå nu ! <3

Hejdå !

Blir inga bilder idag heller för jag måste skynda mig att ringa Erika.

Hanna 'Kanelbullen Senil' NilssoNNN


Kommentarer
Postat av: ET

haha jätte kul Hanna eller ska jag säga nille senil ^^

2010-10-08 @ 10:11:58
URL: http://erikathyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0