Dagen..! <3

Den här dagen har typ inget speciellt hänt. Anja och jag va med
Kevin nästan hela tiden också. Det va kul för Kevin är en av dom roligaste jag känner. Haha!

Franskan va inställd också, glömde bort det.

Har inte så mycket att skriva, vet inte HUR jag ska skriva heller och jag tror ni ser att det här inte var ett särskilt roligt inlägg. Blev bara så den här gången.

Efter maten ska mamma och jag kolla på min favoritboks om blivit till film, Systrar i Jeans fjärde sommaren. Beställde på cdon.com samma dag som jag la ut en massa bilder på dom böckerna. Fick den alltså idag.

Ska gå nu och jag vet att ni inte kommer sakna mig för det här va typ det tråkigaste inlägget jag någonsin gjort.

Gå in på agina.blogg.se -  det är den roligaste bloggen jag vet.

Kram till er!

Hanna 'KanelBullen Senil' NilssoNNNNNNNNNNNNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0