;D <3

Igår hann jag inte att skriva någonting för jag va och köpte kläder på Lindex!
Skojsigt värre ! ^^ <3
Jag köpte faktiskt kläder för ungefär 1100 kr, men det va verklígen värt pengarna !

Idag va jag först bara hemma och såsade vid datorn och tvn men sen fick jag dåligt samvete och tänkte  att jag inte kan ligga som en annan purjolök i soffan, så då gick jag och sprang i ungefär en timme.
När jag hade kommit hem och precis kommit ut ur duschen så ringde telefonen och det va Emma som ringde;
Ha = Jag
Em = Emma

Ha: Hej det är Hanna.
Em: Hej det är Emma jag undrar om du har lust att följa med och cykla nu.
Ha: Ööh.. Ja det kan jag väl.
Em: Bra då syns vi sen. Ring innan du åker!
Ha: Okej Hejdå!
Em: Hejdå!

Långt samtal (NOT)..! ^^ Höhöhö

Ungefär en och en halv timme senare när jag kom hem från Emma och vi hade cyklat klart (Det va vid halv 6 hon ringde, det va kolmörkt ute vid det här laget) så satte jag mig vid datorn direkt. Det va typ min lilla Lördag!

Ska gå nu, ska ringa en kompis.

Hejdå och Kram! <3

Hanna 'Kanelbullen Senil' NilssoNNNNNNNNNNNNN






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0