<3

Gud , jag känner nu att jag blev alldeles känslosam helt plötsligt.
Lite läskigt typ..
Fast det är på grund av att jag kollade på min superfina bakgrundsbild här på datorn! ;D
Twilight såklart.. ;)
Love it! <3
(så himla fin att jag lägger ut den !)

Idag har jag bara såsat.. Jag gick upp 10 i 12 efter att ha sovit i 12 timmar !! ^^
Sen har jag bara varit inne på datorn typ..
Inte hänt särskilt mycket alltså ;)

Igår ställde vi ju om klockan , från sommartid till vintertid !
1 timmes längre natt alltså!
Asbra för mig som älskar att sova.. ;)
Haha..

Igår va det kul för jag va hos mina kusiner som sagt !
Då spela Sara och jag på hennes rosa dator hon hade med , det va ett spel som hette typ Springdale 2 elr nåt.
Det va jättekul!
Sen kollade vi på bilder hon hade gjort på photofunia.com !
Det var VÄLDIGT roligt ! xD<333 hahahhah

Nej , nu ska jag gå :/

Btw , imöra kommer jag inte skriva någonting på bloggen för jag ska
hjälpa mamma att flytta in i hennes nya lokal!
Men det kommer förmodligen ett litet inlägg på kvällen.

Ah ja , hejdå<333

XOXO

Hanna Kanelbullen NilssoNNN


Min Bakgrundsbild !! <333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0