YES! <3

Satt och läste min egna blogg (ja jag vet , verkar ego) och då
upptäckte jag att jag börjat lägga ut jättekorta inlägg! ;o
Sorry för det.

Men asså,, det händer ju inte så mycket , där av den tråkiga uppdateringen.
Men om jag kunde lägga ut videoklipp och visste hur man gjorde (haha xd) så skulle det va
mycket roligare för jag missbrukar typ youtube.


Haha.

Ah ja , Emma åkte hem för ungefär en timme sedan.

Vi har spelat xbox , sett på film och annat roligt. <3

Ska gå nu!
Hatar dessa tråkiga inlägg som är så himla korta att jag blir alldeles GAAH!!

Pöss ;*

XOXO

Hanna Senil NilssoNNN


Såg denna film ! ^^

Kommentarer
Postat av: b

att byta rad efter varje mening är bara jätte jobbigt att läsa och jätte lame.

2010-11-04 @ 22:08:07
URL: http://www.stubby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0