Svar på Kommentar..<3

Hahaha , hej Erika ! <3

Asså , ja , Gudfadern är typ lite läskig , mest för dig som är så lättskrämd. xD
haha!
Nej men vill du veta vad som händer ?
Det får du ändå även om du kanske inte vill.

Jo , så här är det;

Vito Corleone (Gudfadern) är och hälsar på hemma hos en annan mafialedare och ber honom om en tjänst , men han säger nej.
Fast innan han ber honom om det så visar den andra sin ögonsten , en tävlingshäst med fin stamtavla och höga vinster på tävlingar.
Men när han säger nej till Vitos tjänst så ångrar han sig nog för
på morgonen dagen efter vaknar han och ska precis gå upp när han märker att han är täckt av blod , och då börjar han få panik för ju längre in under täcket han kollar , desto mer blod är det , och sen kastar han av täcket från sig själv och då , längst nere vid fotändan ligger hästen huvud och han börjar skrika.

Så kan det gå om man säger emot Vito Corleone.

En av mina favoritfilmer ! ;) <3
Haha

Ah ja , hoppas du blev nöjd med mitt svar Erika..!

Kram på dig ! <3

Asså vi måste va nån gång nu på höstlovet , ring mig när det går för dig för det går typ alltid för mig. xd

XOXO

Hanna NilssoNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0