HAHA! :D

Som ni säkert märkte va jag typ sjukt irriterad i förra inlägget. Jag brukar oftast undvika att skriva då , fast det är ju inte särskilt ofta jag är det så.. :) Hoppas ni fattat att jag är en glad typ. x'd För det är jag. Hahaha.

Asså idag är jag gladare än vanligt ! :D Det beror lite på att jag va inne på felsms.com . Hahaha , roligt roligt.

Imöra är det skola igen. Booring!
Fast det är ju kul att träffa kompisar igen.
Uuh nu lät jag sliskig tycker jag.. ;s Haha.!

Haha (jag skriver det lite mycket tycker jag.. Gillas!) , nej nu ska jag gå och göra något nyttigt , nämligen gå ut på promenad med mamma.

Men gud , glömde bort att berätta om igår kväll!

Jag va ju på namngivningsfest för lilla Ruth , mitt kusinbarn. Hon är ungefär 4 månader och är verkligen jättesöt! Charmig och gullig också och hon skrattade åt mig när jag gjorde miner för henne..<3 Cute!
Det va kul där , en massa roliga och snälla människor men det va en som spillde rödvin över hela mig.. Inte kul! Jag fick gå runt och stinka och va blöt hela kvällen sen.. :( Fast det gjorde ingenting för det va ju bara släkten och ingen brydde sig typ. Fast alla va snälla och tyckte synd om mig. xD
Fast jag va inte glad kan jag säga för jag fick till och med lite i håret.. :@ Mitt älskade hår ! ;) hahah Men seriöst så gjorde det ingenting och han som gjorde det sa förlåt och va snäll.

Ah ja , ska som sagt gå nu !

Bye bye!

XOXO

Hanna 'kanelbullen dissarn' NilssoNNN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0