:) -.-

Ska sluta byta rad efter varje mening da men har du märkt att jag egentligen inte brukar gör det ?

Haha , det gjorde jag nu ändå.. xd

Fast det va mest för att reta dig.

Mohaha.

Skadeglädje är den bästa glädjen..

Haha!!

Jag kommer att fortsätta hela det här inlägget typ , bara så att du vet..

Nej ra , det ska jag inte. Förlåt . xd Det är faktiskt bra att ni skriver såna grejer för då slutar jag med det så att bloggen blir bättre. :) Det är bara det att jag gillar att göra det så att man förstår när det handlar om nåt annat..
Okej , alla kanske inte fattar nu men det va en som kommentera att jag bytte rad efter typ varje mening , h*n tyckte det va lame..

Nu gjorde det inget att jag bytte rad va? Haha , lite osäker så här i början nu. Va med Erika idag! Kul de! Vi spela Lips till Erika fick ont i halsen och jag är lite hes nu märker jag..

Haha! När vi va ute idag (nästan första gången sen höstlovet börja för mig , Erika fick typ släpa med mig ut) så råkade jag - klumpig som jag är - ramla på en sten på det platta vägen och halka ner i diket så jag blev både lite blöt och kall och skrapade upp ett jack på knät. Ännu ett ärr till trofésamlingen alltså.

Ni vet inte att jag är väldigt klumpig va? För det är jag. Om man umgås med mig i en timme minst så lär man märka det. Hallå , jag ramlar av stolen i klassrummet på lektionen ibland ?!

Men orka prata om mig..! Föressten undrar jag om det finns någon där ute som älskar twilight som kan prata om det i timmar ? Skulle va rooligt att träffa dig/er nån gång , för jag kan faktiskt prata om det så länge , för det gjorde vi på slöjden en gång så att alla där lyssna på oss och det bara va vi som prata. Hahaha , så kan det va! Fast det va synd om dom som va där för vi prata om vad som händer i fyran , alla detaljer och sånt.
Det här gäller bara de som läst böckerna , före elr efter att de såg filmerna spelar ingen roll men roligt om det va före för det gjorde jag.

Har inget mer att skriva nu.
Hejdp! ^^ <3

*meningen att skriva hejdp! Varför ? För att det är kul.

XOXO

Gissa vem ?

HANNA NILSSONNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0